Starten

12:51
Jag tänker alls inte kommentera detta plötsliga bloggande.

13:01
Nu bloggar jag och vi låtsas alla, i en stor våt dröm, att jag så gjort under de senaste 5 åren här på Din granne.

13:04
Din granne, är just vad jag är. Vag. Obestämbar. Ovanför eller under. Smal eller runder. Det enda ni kan förvänta Er nu är: att jag minst lika plötsligt kan sluta blogga. Likt jag gjorde i min förra blogg mitt i en julkalenders slutkläm, länk här. Snopet. För snopen är just vad jag är, och kom ihåg det: aldrig, ALDRIG bäst när det väl gäller.

Nu gjorde jag just det jag inte skulle göra. Kommenterade mitt plötsliga bloggande. Du ser, jag lever redan upp till dina fördomar om mig, som jag själv skapat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0